perjantai 31. toukokuuta 2013

G1-krääsää: Krääsän kosto

Kuten tämän blogin lukijoille on jo varmaan tullut selväksi, rakastan krääsää, ja ilmeisen paljon rakastan G1-ponikrääsää. Viime aikoina on alkanut tuntua, että pidän krääsästä melkein enemmän kuin itse poneista. En ole kovinkaan kranttu sen suhteen, mitä tavaraa haluan kokoelmiini. Kirjat ovat ehkä vähiten kiinnostavia, ja tavarat, jotka vievät paljon tilaa (sillä, kuten sanottua, kaappini on jo täynnä). Krääsänkeräilyni jatkuu luonnollisesti koko ajan, mutta tässä siis tämänhetkinen kokoelmani (lähes) kokonaisuudessaan.

Merry Go Round -poniaiheiset eväslaatikko ja termari. Rakastan näitä! Ne tulivat minulle USA:sta.
Peek-a-boo Baby -aiheinen eväslaatikko. Tämä samoin USA:sta.
Kaksi termaria. Toisessa mm. Glory ja Baby Glory sekä Surprise ja Baby Surprise. Toisessa Rainbow Curl -ponit.
Samat termarit toiselta puolelta. RC -aiheinen USA:sta, toinen synttärilahja ystävältäni Kielolta.
Partyhattu, jossa Applejack ja Bow Tie. Tämän voitin ponivisassa, heh.
Blossom-henkari. Tuli isossa lotissa. Vähän haalistunut.
Bow Tie -henkari. Samassa lotissa.
Rondon My Little Pony -lankaa. Nämä löysi kaverini katukirppikseltä.
Sweet Stuff - ja Galaxy -kangasmerkit. Minulla on noita Galaxyja kolme, ja näitä on minulla ollut paljon enemmänkin, mutta olen antanut osan pois.
Blossom ja Baby Blossom -tarjotin. Ruosteinen ikävästi, mutta olen saanut tämän ilmaiseksi.
Sprinkles-tarjotin. Tässä hieman kurttuja. Minulla on myös sarjan kolmas, Surprise ja Baby Surprise-tarjotin, muten nyt löytänyt sitä. (Kyllä, olen juuri näin järjestelmällinen.)
Hologrammiviivotin. Paketissa lukee mahtipontisesti "Magic Moving Picture Ruler" :P
Activity Club -viivotin. Näitä tilasimme keräilyporukalla kimpassa Ebaysta. Viivotin on niin ohut, että keräilijäkaveri leikkasi omastaan vahingossa kirjettä avatessaan palan pois. Auts!
Shady ja Baby Shady -tyynyliina. Tästä en muista, mistä hankin, ehkä kirpputorilta.

Muutama mukikin löytyy. Tässä kirpparilta aikoinaan löytämäni Cupcake. Käytin ja pesin tätä joskus tyhmänä ja se haalistui. *lyö itseään* Nykyisin ei tietenkään enää käytössä. Pikkaisen naarmuinen.
Huonokuntoisin mukini, pahasti haalistunut Cherries Jubilee. Olen ostanut tämän keräilijältä.
Toiselta keräilijältä ostamani Buttons-muki, josta on valitettavasti haljennut pieni pala. Kuva on kuitenkin kaunis.
Toisestakin mukisarjasta olen saanut yhden mukin. Kuvassa Moondancer vie kukkia Cherries Jubileelle. Koska yksikään mukini ei ole hyvässä kunnossa, on tästäkin irronnut joskus tuo kahva, joka on sittemmin kyllä liimattu.

Sitten jotain oman lapsuuteni aarteita, jotka onnekseni ovat säilyneet. Näistä en luovu ikinä, en mistään hinnasta <3 Muille voin harkita upgradeja, mutta näille en. Sama koskee tietysti lapsuuteni poneja.

Kaksi Twinkle Eye Pony -kantista värityskirjaa. Nämä tuotiin minulle Englannista.
Puuhakirja samoin Englannista. Ihania TAF:eja.
Kerhoreppu. En muista, mistä ostettu. Tosi hyvässä kunnossa vielä.
Vappupallo, jossa Megan ja Sundance. Vuosiluku on 1985, mutta koska olen syntynyt 1984 tämä on todennäköisesti ostettu 1990-luvun vaihteessa. Sundancen väri päin prinkkalaa muuten.

Myös joitain uudistuotantotavaroita minulta löytyy. Nekin ovat tosi kivoja, vaikka niihin ei sisällykään minkäänlaisia nostalgisia tunteita.

Sundance-laukku.
Sundance- ja Posey(?)- kaulakoru ja rannekoru.
Sundance- ja Princess Sparkle -pinnit ja ponnarit.

Minulla on myös ponilehtiä, -videoita, -tarroja ja -paita, mutta niistä lisää toisemman kerran. Eiväthän kaikki herkut nyt samaan postaukseen mahdu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti